تور ایرانگردی

ساخت وبلاگ


دریاچه شورابیل:

از جاذبه های دیدنی اردبیل و سرعین دریاچه ی شورابیل است.این دریاچه یکی از دریاچه های طبیعی درون شهری ست. در گذشته گل آن بیماران را شفا میداده اما امروزه زیستگاه پرندگان مهاجر به اردبیل است.علت نام گذاری این دریاچه به شورابیل ، آب شور مزه آن بوده است اما امروزه با افزودن آب شیرین به آن امکان پرورش نوعی از قزل آلا در آب آن فراهم گشته است. در تور سرعین می توانید از این دریاچه ی زیبا دیدن کنید.

جنگل فندقلو:

اگر در مسیر شهر اردبیل به سمت نمین حرکت کنیم، در 10 کیلومتری این شهر به جنگلی زیبا می رسیم. جایی که در فصل بهار پوشیده از گل های سفید و زیبای بابونه است. شهرت این جنگل به درختان انوبه فندق است کخه علت نامگذاری آن هم همین بوده است. اگر از تور سرعین در فصل بهار استفاه میکنید حتما عطر شکوفه های بابونه ی این جنگل در خاطرتان جاودان می ماند.

روستای ویلا دره:

ییلاق بیله درق یا همان ویلا دره دومین جاذبه گردشگری شهر سرعین می باشد. دویست متر پهنا دارد و در عمق صد متری یک دره واقع شده است.این دره در سه کلیومتری شمال سرعین قرار گرفته است.اهمیت این روستا برای گردشگران تور سرعین در آب و هوای بسیار مطبوع و خنک آن است. چشمه های آب معدنی و طبیعت بی نظیر آن فرصتی را فراهم می آورد تا تمام زیبایی های طبیعی را در یک زمان با هم ببینید.کندوهای عسل ، چشمه ها ، درختان زیبا، گل ها و از همه زیباتر غارهای متعدد طبیعی که بسیار چشم نواز است. از بین تمام غارها یک غار با دهانه ی بزرگ بر بالای تپه بیله درق قرار گرفته است که گردشگران تور سرعین از این غار بازدید به عمل می آورند.

چشمه آب گازدار:

در روستای ویلا دره که همانطور که قبلا گفته شد از دومین جاذبه های گردشگری سرعین به شمار می رود یک چشمه ی بزرگ استخری قرار دارد که آب آن برعکس چشمه های معدنی دیگر سرعین سرد است و جذابیت بعدی آن اینست که این آب دارای گاز طبیعی ست که نوشیدن آن چون نوشابه برایتان جذاب خواهد بود علاوه بر آن خصوصیات درمانی بسیاری دارد و برای بیماری های کبدی ،دستگاه تغذیه و پوست و بافت بدن مفید است.

برای سفر به سرعین خودتان را آماده کنید و در تابستان 97 همراه آژانس مهراندیشان در تور سرعین اردبیل آستارا اوقات خوشی را سپری کنید. تور سرعین هر هفته از سه شنبه تا جمعه و ایام تعطیل به صورت گروهی برگزار میگردد.اقامت تور سرعین اردبیل آستارا در هتل دربار واقع در مرکز شهر است.تمام تلاش ما جلب رضایت شما در تورهای ایرانگردی این شرکت می باشد و همواره قیمت تور سرعین از سوی این شرکت در بهترین نرخ ممکن پیشنهاد می شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سرعین و قیمت تور سرعین با آژانس مهراندیشان تماس بگیرید یا از طریق لینک زیر عمل نمایید:

[maxbutton id="3" ]

 

تورهای مشابه تور سرعین اردبیل آستارا در فصل تابستان:

تور نمک آبرود

تور شمال

تور کویر مصر

تور نمک آبرود 2 روزه

تور دو روزه نمک آبرود

تور نمک آبرود سه روزه

تور چند روزه شمال

تور رامسر

تور گردشگری

تور گردشگری شمال

تور کویر مرنجاب

تور رفتینگ

تور ایرانگردی...
ما را در سایت تور ایرانگردی دنبال می کنید

برچسب : تور سرعین, تور سرعین اردبیل آستارا , سفر به سرعین , جاذبه های دیدنی آستارا , , نویسنده : آژانس مهراندیشان ecotour1 بازدید : 70 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 20:17

تابستان بهترین فصل سفر است.البته ایران آنقدر مکان دیدنی و گردشگری دارد که اگر تمام طول سال را سفر کنید یک عمر برای دیدن زیبایی هایش کم است... در این مقاله قصد داریم شما را با پرتقاضاترین تورهای تابستان 97 آشنا کنیم.

تور سرعین اردبیل آستارا

1- تور سرعین اردبیل آستارا

از بین تورهای داخلی بیشترین تقاضا در تابستان مربوط به تور سرعین اردبیل آستارا است. سرعین به دلیل آب و هوای کوهستانی برای فرار از گرمای هوا ، پناهگاه خوبی ست.تور سرعین هر هفته به صورت منظم به صورت تور چند روزه اجرا می شود.قیمت تور سرعین برای یک سفر چند روزه مناسب است، هتل ها نرخ مناسبی دارند و از همین رو گردشگران زیادی در تابستان به سرعین سفر میکنند.اگر تمایل به استفاده از تور هوایی سرعین دارید باید یک بلیط به مقصد اردبیل تهیه کنید و از آنجا به سرعین سفر کنید و از آبگرم سرعین و جاذبه های دیدنی آن لذت ببرید.

تور رفتینگ زاینده رود

2- تور رفتینگ

تفریحات آبی در فصل زمستان به اوج تقاضای خود میرسد. این تورهای در فصول دیگر سال به دلیل سرمای بیش از حد آب به هیچ وجه قابل اجرا نمی باشند. با شروع فصل گرما از اواخر بهار تا اواخر تابستان تور رفتینگ هر هفته گردشگران زیادی را به سمت شهرهایی چون شهرکرد می کشاند. تور رفتینگ شهرکرد در رودخانه زاینده رود اجرا می شود. به مدت پنج ساعت به قایقرانی می پردازید و هر جا که برای شنا مساعد باشد لیدر قایق به شما فرصت شنا می دهد. درجه سختی این رودخانه زیاد نیست و هرکسی بدون هیج آموزش قبلی میتواند در تور رفتینگ شرکت کند.

تور ماسال

3- تورماسال

ماسال یک منطقه ییلاقی در ارتفاعات استان گیلان است. آب و هوای آن در فصل تابستان خنک و معتدل است اما در فصول دیگر سرد است و مناسب سفر نیست. آژانس مهراندیشان در فصل تابستان هر هفته تور ماسال را با اقامت در کلبه های جنگلی برگزار میکند و طبیعت گردان از آن استقبال ویژه ای میکنند. شب مانی در کلبه های چوبی آرامش بخش است از همین رو پیشنهاد میکنیم حتما یکبار هم که شده به ماسال سفر کنید.

4- تور تنگه واشی

تور تنگه واشی در فصل تابستان به دو دلیل جذابیت ویژه ای دارد. یک آنکه در فیروزکوه و نزدیکی تهران قرار دارد دوم آنکه از تفریحات آبی است که در گرمای تابستان به گردشگران مزه میدهد. آب این تنگه در گرمای زیاد تابستان هواره به شدت خنک است.تور تنگه واشی به صورت تور یک روزه برگزار می شود. تورهای یک روزه برای آنها که در روز تعطیل فقط فرصت سفر دارند بسیار مناسب است.

تور نمک آبرود

5- تور نمک آبرود

نمک آبرود توریستی ترین شهر شمال است که در فصل تابستان با اتمام امتحانات مدارس به اوج خور میرسد و تعداد سفرهای آن هر هفته بیش از هفته ی قبل می شود. تور نمک آبرود به دو صورت برگزار می شود. تور 1 روزه نمک آبرود هر هفته جمعه و تور 2 روزه نمک آبرود هر هفته پنجشنبه و جمعه برگزار می شود . البته تور سه روزه نمک آبرود نیز در ایامی تعطیل سال برگزار می گردد.

سخن آخر:

آژانس مهراندیشان در فصل تابستان علاوه بر تورهای فوق تورهای یک روزه و تورهای چند روزه را در ایران عزیزمان برگزار می نماید.البته توصیه ما اینست چون تورهای نظیر تور سرعین و تور رفتینگ فقط در فصل تابستان برگزار می شود این سفرها را در اولویت انتخاب سفرهای تابستانی خود قرار دهید چون در فصول دیگر امکان سفر به آنها را نخواهید داشت.و اما تورهای شمال مانند تور نمک آبرود و تور ماسال در بهار و تابستان برگزار می شود و فرصت بیشتری برای سفر دارید.برای اطلاع از تورهای طبیعت گردی و ایرانگردی می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

تور ایرانگردی...
ما را در سایت تور ایرانگردی دنبال می کنید

برچسب : تورهای داخلی , پرتقاضاترین تورهای تابستان 97 , تور پرتقاضا , تور ایرانگردی , تور طبیعت گردی, نویسنده : آژانس مهراندیشان ecotour1 بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 17 دی 1397 ساعت: 19:52

تور نمک آبرود

شمال ایران همیشه برای گردشگران اولین گزینه ی سفر است. همین موضوع باعث شده تور نمک آبرود از پرتقاضاترین تورهای گردشگری به حساب آید.برای سفر به نمک آبرود بهترین فصل بهار است ولی روی هم رفته تور نمک آبرود فصلی نیست و در هر دوره از سال قابل سفر است، ولی به علت آب و هوای شمال که اکثرا بارانی ست حتما قبل از تور گردشگری شمال برای اطلاع از آب و هوای نمک آبرود به سایت wheather.com مراجعه و بررسی نمایید.

شهرک نمک آبرود با امکانات ویژه گردشگری برای بازدید گردشگران عزیز احداث شده است. 2 خط تله کابین ان شما را بر فراز جنگل نمک آبرود می برد و می توانید چشم انداز زیبایی از شمال را زیر پایتان تماشا کنید.سورتمه ی آن از میان جنگل سرسبز میگذرد و روحتان را پرواز میدهد.

برای رسیدن به این طبیعت زیبا از جاده چالوس حرکت میکنید. در راه سفر به نمک آبرود می توانید از مرداب هسل بازدید کنید که در چالوس قراردارد.مردابی زیبا که در هر فصلی از سال رنگ جدید و زیبایی به خود میگیرد. برای رسیدن به این مرداب باید از جنگل مشعل عبور کنیدو در هوای خنک جنگل اکسیژن تنفس کنید.

آژانس مهراندیشان قریب به  13 سال متوالیست که در صنعت گردشگری به فعالیت میپردازد و هر سال تورهای شمال را به صورت تخصصی برگزار می نماید. ما هر سال تلاش میکنیم تا با افزودن گشت های جدید به تور شمال آن را برای گردشگر جذاب تر از قبل کنیم به طوری که حتی اگر هر ماه در تور نمک آبرود 2 روزه شرکت کنید هر بار گشت جدیدی در انتظارتان خواهد بود.

جنگل عباس آباد یکی از جاذبه های گردشگری مازندران است. سفره خانه های سنتی ، طعم چای ذغالی ، اکسیژن تاره از درختان همه و همه جنگل عباس آباد را برای گذراندن یک روز عالی مهیا می سازد.

گشت دیگری که در تور دو روزه نمک آبرود انجام می شود، ساحل دریاست. در ساحل دریای خزر قدم بزنید ، خاطراتتان را مرور کنید ، به صدای موسیقی دریا گوش بسپارید و آرامش بگیرید.به نظر می رسد هیچ جای دنیا از دریا آرامش بخش تر نیست.

تجربه نشان داده بیشتر گردشگران علاقه مندند به جای استفاده ار تور یک روزه نمک آبرود تمایل به رزرو تور چند روزه شمال دارند. چرا که گشت ها به فشردگی تور 1 روزه نیست و زمان بیشتری برای گردش و استراحت دارند. آژانس مهراندیشان برای آسودگی گردشگران تور نمک آبرود ، بهترین هتل ها و بهترین خدمات را تدارک میبیند. بیشتر اقامت تور شمال در هتل کوشال نوشهر و هتل مارال کلاردشت است و تا کنون پاسخگوی خوبی برای نیازهای گردشگر بوده است. کیفیت غذا در شهرهای شمالی به نسبت سایر شهرهای توریستی ایران مطلوب است اما پیشنهاد میکنیم از مصرف غذاهایی چون چلوکباب کوبیده خودداری کنید علی الخصوص در فصل بهار ممکن است با مزاج شما سازگاری نداشته باشد.

چنانچه شما فرصت کافی برای شرکت در تور سه روزه نمک آبرود را ندارید می توانید در تور 1روزه نمک آبرود که هر هفته جمعه ها و ایام تعطیل برگزار می شود شرکت کنید. گشت ها در این تور به صورت کامل ولی کمی فشرده تز از تور 2 روزه نمک آبرود انجام می شود.

برای رزرو تور نمک آبرود و اطلاع از قیمت ها به صفحه ی اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

تور ایرانگردی...
ما را در سایت تور ایرانگردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آژانس مهراندیشان ecotour1 بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 22:58

تور نمک آبرود

شمال ایران همیشه پرطرفدارترین شهر ایران بوده است.در این بین نمک آبرود از توجه بیشتری برخوردار است. شهرک توریستی نمک آبرود تمام امکانات رفاهی و توریستی را درخود جای داده است تا در تور نمک آبرود خاطرات خوبی را برایتان رقم بزند.مهم ترین جاذبه گردشگری نمک آبرود ، تله کابین آن است. یکی از زیباترین تله کابین های ایران در نمک آبرود قرار دارد که شما را تا ارتفاع مدوبن بالا میبرد. هنگام بالا رفتن تله کابین نمای بی نظیری از جنگل زیر پایتان است و دریا درست در مقابل نگاهتان را می رباید.اگر در تور نمک آبرود شرکت می کنید حتما زمانی را برای استفاده از تله کابین نمک آبرود برایتان اختصاص خواهند داد.

در حال حاضر دو خط تلکه کابین در نمک آبرود فعالیت میکنند.

خط یک: دارای 42 کابین است که ظرفیت هر کابین چهار نفر است. مدت زمان آن تا رسیدن به بالای تله کابین حدود 15 دقیقه است.از 9 صبح تا 19 در حال جابجایی گردشگران است قیمت آن برای گردشگران ایرانی 25000 تومان و براری توریست خارجی 35000 تومان است.

خط دو: طول آن کم تر از خط یک است. کابین آن 6 نفره است و از لحاظ قیمتی با تله کابین خط یک یکسان است.

تله کابین نمک آبرود مرتفع ترین تله کابین کشور است. برای بازدید از آن در تور دو روزه نمک آبرود فرصت کافی در اختیارتان است. میتوانید ساعت ها بر بلندای قله ی آن بنشینید و از طبیعت بکر نمک آبرود و هوای خوش ان لذت ببرید.هرچند حتی اگر شما فقط روزهای تعطیل امکان سفر به نمک ابرود را داشته باشید بدون نیاز به مرخصی هر هفته جمعه ها میتوانید از تور 1 روزه نمک آبرود استفاده کنید.

در تور یک روزه نمک آبرود گشت های کامل شما به صورت فشرده تر از تور نمک آبرود 2 روزه انجام می شود. گشت مجتمع تفریحی نمک آبرود، ساحل دریا و جنگل های سرسبز و زیبا عباس آباد.

در تور دو روزه نمک آبرود شما یک شب اقامت خواهید داشت که اگر همسفر آژانس مهراندیشان باشید هتل های طرف قرارداد ما در تور شمال به شرح زیر می باشد:

هتل کوشال: این هتل مابین چالوس و نوشهر قرار گرفته است. از جذابیت های این هتل 3 ستاره قرار گرفتن آن در یک منطقه بومی و محلی روستایی مانند است. از نزدیک زندگی مردم خطه ی شمال را تماشا میکنید و از دیدن مزارع و بافت سنتی محلی آن لذت می برید.اتاق های این هتل بزرگ و معمولا دوخواب است.

هتل مارال: این هتل چهار ستاره در کلاردشت قراردارد. از ویژگی های خاص آن اینست که  این هتل دارای استخر و سونا و جکوزی رایگان است که بیشتر در تور سه روزه شمال مورد استفاده گردشگران قرار میگیرد.

هتل آسمان: این هتل چهار ستاره در شهر عباس آباد مازندران قرار دارد. یک ویژگی بارز دارد که ساحلی بودن آن است. این هتل دارای ساحل اختصاصی و اتاق های رو به دریاست. همچنین در رستوران گردان ان که در طبقه ی آخر هتل قرار دارد هنگام صرف غذا میتوانید از منظره بی نظیر دریا و ساحل آرامش بگیرید.

هتل عرش: این هتل در شهر نوشهر قرار گرفته است. چهار ستاره است و دارای استخر و سونا و جکوزی رایگان. اتاق های آن از کیفیت خوبی برخوردار است. رستوران آن وسیع و پاسخگوی خوبی برای نیاز گردشگران است.

تور نمک آبرود در تمام فصول سال توسط آژانس مهراندیشان برگزار می شود. به امید دیدار شما در تورهای طبیعتگردی ...

 

تور ایرانگردی...
ما را در سایت تور ایرانگردی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آژانس مهراندیشان ecotour1 بازدید : 58 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 20:28